Saturday 2 February 2013

Selamat Pengantin Baru Ika & Shafiq

Assalamualaikum w.b.t 

Masa rehat waktu kerja tadi sempatlah singgah kejap kat rumah member untuk walimatulurus dia hari ni. Aku pergi bertiga dengan 2 lagi kawan aku. Mula-mula cadang naik kereta aku je tapi sampai rumah tengok kereta hilang. cehh..rupanya ngah aku boleh plak die pinjam sebab hantar wife dia pergi hospital sebab 'mabuk'. hah bukan mabuk todi ke estacy ke stacy ke tapi sebab nak sambut orang baru.yeahh tambah lagi sorang anak buah untuk kali ke3..alhamdulilah syukur YA ALLAH.
Aku sempatlah snap beberapa pic tapi sikit jelah sebab banyak berborak je maklumlah time macamnilah baru dapat jumpa kawan-kawan lama kan. Pic yang ada pon blur2 je mugkin faktor cahaya tapi yang paling jelas sebab guna hp je..hepon murah.hahaha

suami Ika ni polis tu yang pakai baju gitu gaya aka baju istiadat

comey-comey diorang yang berzapin nie

ni lah pengantin..eh pesal pejam mata ika?hehe

kami semua sebaya tau..hehe

luv uols

bakal pengantin untuk 23hb nanti my bff Cik Pit yang depan sekali (yang gojes)

Tu jelah gambar yang ada malas nak amik banyak sebab gambar dari henpon aku sangat-sangat tak cantik..huhu. Btw Selamat Pengantin Baru Ika dan suami semoga kekal hingga ke Jannah..
Ramai lagi yang akan kahwin untuk bulan 2 ni termasuklah along aku.selamat berbahagia...byeeee
Wasalam....


















No comments:

Post a Comment