Friday 1 February 2013

Kad Kahwin DIY

Assalamualaikum w.b.t 

Aku tulis Kad Kahwin DIY sebabnya 100% aku buat sendiri khas untuk abang tersayang.hehe.. Dapat la save budget sikit lagipun cuma bagi kat jemputan yang dekat dengan rumah je. Lagipun diorang jenis lepas baca tak pon lepas je hari tersebut terus zupp campak kat tong sampah. Untuk kawan-kawan dan sedara terdekat long dah bagi kad lain kad spesial la kononye.hehe Jadi aku rasa lagi better buat yang seringkas dan se save yang boleh untuk mengelakan pembaziran..betol tak..kan-kan?hehe. eh2 bukan kemut ok sebab pembaziran kan amalan syaitan..hihi

Ni kad yang aku, mak dan akak potong dan lipat malam tadi lebih kurang 3jam je dah siap untuk lebih kurang 800 pieces..laju kan..alih-alih mak surrender mengantok katanya terus masuk bilik tido padahal  tak sampai pon pukul 11.00pm lg. hak aloh mak-mak..hehe
 
simple je kan aku buat tapi janji boleh dibaca cukuplah hihi

cover depan ada burung lagi tau..hehe

Ok cukuplah untuk kad kahwin diy ni...byeee
Wasalam..
 

1 comment:

  1. Impressive! I really like this blog.
    Thanks for giving this information…
    Wedding invitation card Malaysia

    ReplyDelete