Sunday 3 February 2013

Ahad Pon Kerja

Assalamualaikum w.b.t 

Jarang untuk aku kerja hari ahad. maklum la cuti aku ahad dan isnin sebab kami kerja berdua je jadi gilir-gilir la cuti ni. Tapi harini aku bukan kerja kat tempat kerja aku tapi aku gantikan member aku ajib yang cuti harini sebab balik JB lagipon nanti dia plak yang ganti aku untuk 9hb nanti sebab long aku nikah kan nasib ajib bole tolong jagakn so tu yang harini aku baya balik kerja dia.hehe fair la kan..

Perjalanan aku dari rumah ke sini dalam 10minit je kot sebab aku bawa kereta harini sebab cuaca suam suam mendung je jadi nak selamat bawalah kereta sebab sebelum ni aku lagi selesa bawa motor je sebab laju sikit nak masuk jalan kampung ni.Tiba je kat sini hamik ko budak2 dah tunggu untuk main pc. Padahal baru je pukul 9.02am kot. Diorang ni tak reti ke tido pagi-pagi camni kan best sebab mendung sejuk-sejuk je ni tak pagi-pagi dah terpacak kat sini.adoiii

Tapi masa aku otw ke sini buka radio suria fm sekali terdengar lagu nie..cuba tengok lirik die sedih je.haha pagi-pagi dah tangkap shahdu teringat terimbau kenangan-kenangan lama..cehh.hihi
Tapi bagi aku lagu ni best la..

Samar Bayangan - Nicky Astria 

Langkah semakin hilang jejak
Dihembus angin duka
Kini tinggal samar bayangan
Tak bisa lagi berdiri
'Tuk menatang cinta ini
Mengapa harus ku sendiri pertahankan
Cinta yang berdarah ini oh...

Hati masih merindu sedih
Walau hujan berapi
Membakar di bumi hatiku
Andainya putus katamu
Ingin pergi dariku cuma
Kau menyesali

Segalanya akan aku tempuhi
Biar pun sejuta duri
Menikam bisa hatiku
Menusuk pilu kalbuku
Akan aku teguh berdiri lagi oh..
Biarkanlah diriku sendiri
Hadapi kelukaan ini
'Kan ku sambut airmata ini
Walaupun pedihnya tiada terperi

Langkah semakin hilang jejak
Dihembus angin luka
Kini tinggal samar bayangan
Andainya putus katamu pergi
Tinggalkan daku cuma
Usahlah kau menyesali lagi

Tiba-tiba je suka dengar lagu ni mungkin sebab sorang-sorang kot dalam kereta tu yang feel lebih.hihi
Tapi aku memang suka lagu-lagu wanita tahun 80an nie. Tak pon tengok lagu ni kat youtube vokal dia semua memang ok la.
Ok selamat mengHAYATI..hehe..byeee
Wasalam......

No comments:

Post a Comment