Wednesday 6 February 2013

Doorgift

Assalamualaikum w.b.t 

Malam tadi kami sibuk la tampal sticket kat botol ataupon dikenali sebagai mini candy jar. Terkial2 aku dengan mak nk pisahkn sticker tu dari kertas ia ak dh wat 8 mak baru buat 1 sebab susah kataye tapi memang betol sangat susah dan leceh. Tapi sekaliye akak aku datang skali mak ai tak macam laju plak dia buat die bole buat satu masa tu sampai 20 keping dengan lajunya tapi aku baru 8 keping dan mak aku baru sekeping..hahaha
Alih-alih aku dengan mak kerjanya menampal jelah bia akak aku yang kopek sorang-sorang. Sekali hamik ko terus jem berkumpul2 sticker yang dah dikopek oleh akak aku padahal aku dengan mak tampal kat botol dengan sangat lambat.Eh lambat ke tak lah akak aku yang cepat sangat mengopek (tak ngaku tu wat keje lambat)hehe.Alih-alih akak aku sampai sempat tidurkan anak dia tapi kami masih tak dapat nak kejar kerja dia tu. Akak aku tue memang cepatlah die buat boleh la dia kerja kat kedai sticker lepas nie dari kerja pejabat belia sukan..hehe
Tak sampai 3jam siap pon kerja kita orang mengopek dan menampal di jar tue..yezzzz

nie gambar jar dari dekat yang masih belum tampal riben

untuk 500pcs jar

Harga jar ni satu tak sampai pon Rm1.00 bolehlah diberi sebagai cenderahati untuk tetamu dan kawan-kawan untuk dijadikan kenangan abadi..cehh
Sapa yang nak bolelah tanya aku mana aku beli sebab beli banyak boleh dapat murah dalam Rm0.80 sebiji.hehe
Tak lama je lagi majlis long harap dipermudahkan segalanya YA ALLAH..Aminn

Wasalam..


No comments:

Post a Comment