Saturday 26 January 2013

MCMC at The Puteri Pasific,JB

 Assalamualaikum w.b.t 

17/01/2013 kami kena menghadiri taklimat kat The Puteri Pasific Johor Bahru. Taklimat yang pertama kali untuk tahun 2013.Sehari sebelum tu aku dah gerak dari rumah dan tidur kat rumah kawan kat segamat. Al maklum la jauh kot nak sampai sana dan lebih kurang pukul 5 pagi kami dah gerak dari segamat. tido 5jam je sebab malam tu sibuk membebel dengan kawan. Jadi sengkang mata la jawabye masa dengar taklimat.
tapi mujur kawan aku yang drive pergi sana tp balik aku plak mangsa kena drive.sadis!!

Tapi bagi aku taklimat hari tu sangat berguna sebab kami kena buat event (buat kerja)..pelik plak sebab suka..hehe..tapi ok la dari duduk kat ofis xbuat apa lagi bagus buat kerja untuk komuniti.semangat!!..hehe

Ni gambar sepanjang taklimat hari tu adalah dalam 4jam je meetingye..Aku biasa la wajib duduk dengan kawan-kawan yang sekepala kalau tak patung la jawabye aku.

              Aku kat belakang maklum la xsuka mencapap.. kikiki
                                        
                                                                  
View dari belakang..
Ni sume dari group Celcom..aku buat peace nasib ada geng buat gak..

Bab paling kami suka..makan..hehe..tengok meja penuh..ishh tamak..

Kami yang tamak..ala xselalu yang penting kenyang..hehehe

Ok dah pukul 6pm dah kena balik rumah..sambung lagi..byeee

Wasalam...


2 comments: